FANDOM

כולם מחבבים אותי, אני מתוקה

— רוקי ב"מוותרים"
ראקל "רוקי" בלו
Rocky
הופעה ראשונה מתחילים
מין נקבה
גיל 14
תאריך לידה 1 בספטמבר, 1996
מקצוע תלמידה, רוקדת בשייק, שיקגו!
משפחה טאי בלו
משוחק על ידי זנדאיה קולמן

ראקל "רוקי" בלו היא אחת מהשחקניות הראשיות בשייק שבו היא רוקדת על סדרת הריקוד המקומית לנוער שייק, שיקגו!. היא בתו של מרסי בלו וקרטיס בלו ואחותו הצעירה של טאי בלו. היא גרה בדירה עם משפחתה מעל חברתה הטובה סיסי ג'ונס ומשפחתה. אביה הוא רופא, מאוחר יותר הוא חזר בעונה השנייה לאחר היעדרות בנסיעות עסקים ועבודה בחו"ל. היא לומדת בבית הספר ג'ון יוז בשיקאגו, אילינוי. רוקי מתוארת על ידי זנדאיה וגם על ידי ג'סמין ראמוס כילדה בפלאשבק ("הולכים לפסיכולוג").

אישיות עריכה

רוקי היא נדיבה, מצחיקה, היא אוהבת ללמוד ויש לו שיא נוכחות מושלם בבית הספר. שלא כמו סיסי ג'ונס חברתה הטובה ביותר שלה. היא מעריכה את בית הספר ולוקחת שיעורים בכבוד. היא אינטליגנטית מאוד, אבל האמת היא, שיש לה יותר חכמת ספרים ולא חכמת רחוב, ההפך מסיסי. היא צמחונית ומאמינה מאוד בזכויות האדם ובעלי חיים. רוקי שמורה למדי כחושבת בהיגיון לפני המשחק, מה שגורם לה שסיסי מכריחה אותה לקחת סיכונים רבים יותר. היא תמיד מנסה להוציא את סיסי מצרות, שבדרך כלל שניהן מסתבכות. רוקי אוהבת לרקוד ורוצה להמשיך את זה, לעומת אביה ("רוצה להיות רופאה"). בעונה 1, רוקי הוא בוטה מאוד ומבטאת את עצמה בדרכים שקטות ומכובדות (לא כולל הפרק "מתפרעים"), אבל בעונה 2, נראה כי יותר הצד האסרטיבי המתחכם שלה יוצא. כך, למשל, ב"פיצול", היא שוברת כוסות עם טינקה, וב"מוזר", היא מזהירה את סיסי ואומרת, "סיסי, אם לא תתנצלי, אתה תצטרכי להתמודד עם גלגל רע של עונשים!". למרות שלא בטוח אם היא באמת התכוונה לזה...

מערכות יחסים עם דמויות אחרות עריכה

סיסי ג'ונס

סיסי היא חברתה הטובה ביותר של רוקי, חברה לכיתה, ורקדנית בשייק, שיקגו! בעוד שניהם אוהבות ריקוד, יש להם אישיות מנוגדת: רוקי הוא תלמידה טובה שאוהבת להתרחק מצרות, בעוד סיסי הוא קלת שכל, פרועה, ובדרך כלל מאפשרת לרוקי לעשות את שיעורי הבית שלה. זה התגלה ב"הולכים לפסיכולוג" כי הם נפגשו בשיעור בלט, שם סיסי היתה קרובה לעזוב עד שרוקי שיכנעה אותה להישאר, והם היו החברות הכי טובות מאז ועד היום. רוקי נתפסת בדרך כלל שהיא נכנסת לדירה של סיסי בטיפוס דרך החלון דרך מדרגות החירום. סיסי היא בדרך כלל מושכת את רוקי להרפתקאות ומצבים מעניינים.

טאי בלו

טאי הוא אחיה הגדול של רוקי. רוקי יודעת כמה דברים מביכים מעט על טאי לפעמים, היא מאיימת לספר לעולם עליהם. שניהם רקדנים מוכשרים. אבא שלהם, קרטיס בלו, מקווה כי הם גם יהפכו לרופאים, אף על פי שרוקי רוצה להיות רקדנית וטאי רוצה להיות ראפר, הם עובדים יחד (גם יחד עם סיסי) כדי להפגין את הכישרון שלהם כלפי אביהם על ידי הגדרת ביצועים שתפתיעה אותו בפרק "רוצה להיות רופאה". טאי שומר על אבא שלהם לא להדליק את הטלוויזיה כדי לא לראות רוקי על המסך. ישנם מקרים בהם טאי משקיף על אחותו הקטנה, כגון איסוף חתימות בבית הספר כדי לתת תמיכה במרתון ("מוותרים"), ולתמוך בה בפרק "מדגמנים".

פלין ג'ונס

פלין הוא האח הקטן של סיסי והוא מכיר את רוקי מאז שהיא החברה הכי טובה של אחותו הגדולה. לכן, הוא חושב על אחותו אחרת מאשר רוקי. הוא אוהב אותה, מתגעגע אליה כמעט מיד אחרי שהיא "עזבה" בלימוזינה לשדה התעופה בפרק "מדגמנים".רוקי ייעצה לו והייעוץ שלה עזר עד שהוא החליט להמריא על תיוג הרפתקאות, יחד במזוודה של אחותו בזמן שהם היו בדרכם אלבמה. סיסי החליפה אוטובוס והן היו בדרכן ללוס אנג'לס. בלוס אנג'לס בפרק "באוויר". רוקי עוזרת לסיסי בבייביסיטר על פלין בכמה פרקים לאורך העונות. למרות שהוא יכול להסתדר איתה, הוא לא מזדהה לה כאשר היא משתפת פעולה עם הרפתקאות של סיסי, כפי שניתן לראות בפרק "מתחילים" ו"מוזרים".

דוס מרטינז

דוס הוא אחד מחבריהם הקרובים של רוקי וסיסי. הם נראים בדרך כלל מסתובב בבית הספר או אצל "קראסטי פיצה". הוא היה האדם הראשון לתת לרוקי ולסיסי עלון ובו מידע על אודישנים לשייק, שיקגו!. הוא היה נסער כאשר רוקי אמרה שהיא לוקחת את העבודה דוגמנות ב"מדגמנים", שם גילו כי רוקי מסדרת את גבותיו. רוקי הגיעה לדוס לעזרה כשהיא צריכה למצוא משחק לילד עני במהלך חג המולד.

גונתר הסנהפר

רוקי הוא "חברה-אויבת" של גונתר, רקדן בשייק, שיקגו! וחברה לכיתה. הם לא לעיתים קרובות מסתדרים והם כמו זורקים עלבונות אחד על השני, אבל הם יכולים להיות ידידותיים לפעמים. רוקי מסכימה עם סיסי ללכת לביתו ליום הווטלהוסטיס, שם הוא אומר שרוקי היא הבחורה הכי חכמה בבית הספר שלהם. בפרק "מופיעים", היא שואלת אותו ואת אחותו טינקה אם הם רוצים להצטרף לצוות שלהן כדי להביס את קנדי ​​צ'ו, עד שהוא עוזב כדי להצטרף לקבוצה של קנדי. ב "שוברים", הם יושבים יחד מסביב למדורה וגונתר מראה לה חתימה שלו. הוא חשב שהיא סוג של "מכשפה" ב"בעיטה". הוא עוזר לה עם הדוגמנות שלה "מדגמנים".

טינקה הסנהפר

טינקה הוא חברה-אויבת של רוקי ולפעמים חברה. הם לא לעיתים קרובות מסתדרות וטינקה לוקחת כל הזדמנות להעליב את רוקי, אבל לא הרבה כמו סיסי. הם היו ידידותיות בפרק "ווטלהוסטיס", כאשר רוקי קיבלה את ההזמנה לביתם. רוקי מתקרבת אל גונתר ב"מופיעים" כדי להציע להם להצטרף לצוות אחד כדי לנצח את קנדי צ'ו ​​במופע הכישרונות.

טריוויה עריכה

1. היא מקבלת רק אנשים שמחבבים אותה.
2. היא חברתה הטובה של סיסי ג'ונס.
3. רוקי תמיד הייתה מאוד גבוהה.
4. רוקי צמחונית למרות שאכלה כדור בשר בגודל 10 קילו.
5. סיסי צוחקת על שמה האמיתי של רוקי. 6. יש לה רגליים גדולות והיא לובשת את נעליי אחיה.
7. היא יודעת הרבה סודות על סיסי.
8. היא לקחה שיעורי קרטה.
9. רוקי שונאת שסיסי דוחפת אותה לכל דבר ואומרת לה מה לעשות.
10. יש לה שיא נוכחות מושלם.
11. רוקי לא ידעה שלסיסי יש דיסלקציה.
12. היא יודעת גם סוד מביך על טיי.

משפטים מוכרים עריכה

1. "היי, היי, היי."
2. "אני לא מנחשת, אני יודעת!"
3. "את יודעת מה זה אומר? הרגע עשינו כאורוגרפיה לליידי גאגא."
4. "טינקה, את לא צריכה פרויקט מדע, את בעצמך פרויקט מדע."
5. "אנחנו מאוד פופולריות במסיבות, אני יכולה להוציא מילקשייק מהאף."
6. "תכי בי עם דביבון!"
7. "כולם מחבבים אותי, אני מתוקה!"
8. גונתר:"אנחנו מתכנית חילופי התלמידים" סיסי:"אנחנו יודעות מי אתם, אתם תלמידים מחליפים מכיתה א'" רוקי"ומתי יחזירו אותכם?"
9. "סיסי הכריחה אותי!"
10. "תתקשר אליי, אתה יודע, כשיהיה לי פלאפון!"